Telefoon vragen?

Vragen over mobiele telefoons? Meld het ons! Via een mailtje naar: telefoonnieuws@gmail.com

Zelf schrijven voor TelefoonNieuws?

Wil jij ook schrijven voor TelefoonNieuws?
Wij zoeken per direct mensen die geïnteresseerd zijn in het schrijven van nieuwsberichten.

maandag 15 maart 2010

Bel-me-niet register beste product 2009


De Consumentenbond heeft tijdens haar jaarlijkse Topper en Flater awardverkiezing het bel-me-niet register uitgeroepen tot beste product van 2009. Aan de verkiezing deden circa 65.000 mensen mee en daarvan koos 65% (oftewel meer dan 42.000 stemmers) voor het bel-me-niet register.
Het bel-me-niet register zorgt ervoor dat je niet meer gebeld wordt door 'enthousiaste' verkopers die via de telefoon hun product willen aansmeren.
Via de website van het register kunnen consumenten hun inschrijven en dan worden ze niet meer lastig gevallen met verkooppraatjes.

Op de 2e plek stond Windows 7, het besturingssysteem voor op de computer, en op de 3e plek was de iPhone van Apple te vinden. Het slechtste product was volgens de Consumentenbond de OV-Chipkaart.


 Topper Award
 Flater Award
product/dienst stemmenproduct/dienst stemmen
 Bel-me-niet register 65% OV-chipkaart 27%
 Windows 7 9% ProRail 20%
 iPhone 3Gs 8% ING Top rekening 19%
 Google Chrome 6% KNMI weeralarm 9%
 AH Bewuste Keuze Klaver 5% McDonald's 7%
 InShared Verzekeringen 3% Ryanair 6%
 Philips Cinema TV 21:9 3% Reclame Code Levensmiddelen 3%
 Maxi-Cosi FamilyFix 1% Sanyo viruswasher 3%
 Tefal MultiSnack 'n Clean 1% Caiway 3%
 Flip Camera 0% Euphony 3%



Tabel : Consumentenbond